PHPExperience.nl

› Software › Geluid!
Hard- & SoftwareSoftware › Geluid!

Er zijn 8 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 1 pagina.
Het laatste bericht is geplaatst op 13-01-2010 2010m 21:56.
Nieuw topic
Reageren

Toevoegen aan topic tracker
Topic rapporteren
Auteur: Topic:
Deze gebruiker is op dit moment offline Webfear
Dit bericht is 6 uur geleden of later geplaatst Geplaatst op 09-05-2005 2005m 16:08 (Posts: 25) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Hallo,
Ik heb nadat ik mijn pc heb geformatteerd geen geluid software meer. Voorheen had ik altijd sounmax, maar die is nu dus weg en kan dus geen muziek meer luisteren e.d Weet iemand waar ik geluid software kan downloaden ofzoiets waardoor m'n boxjes weer werken??
Bedankt alvast!
Bas // Webfear.nl //
Deze gebruiker is op dit moment offline Remy
Dit bericht is 6 uur geleden of later geplaatst Geplaatst op 09-05-2005 2005m 17:41 (Posts: 126) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
Werken de windows geluiden wel? Of heb je echt geen sound meer in je pc..
Et leven is mooi
Dit bericht is 6 uur geleden of later geplaatst Geplaatst op 09-05-2005 2005m 18:08 (Posts: 25) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
De windows geluiden werken wel het gaat echt erom dat ik geen software heb voor de boxjes!
Bas // Webfear.nl //
Deze gebruiker is op dit moment offline Simon
Dit bericht is 6 uur geleden of later geplaatst Geplaatst op 10-05-2005 2005m 07:21 (Posts: 666) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
awthm

Rank
windows geluiden komen uit je boxen
kijk eens op http://www.winamp.com en dan winamp downloaden.
And one day you'll respect my authority
Deze gebruiker is op dit moment offline Remy
Dit bericht is 6 uur geleden of later geplaatst Geplaatst op 10-05-2005 2005m 10:02 (Posts: 126) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
Inderdaad Windows geluiden komen ook gewoon uit je boxjes (dit is dus een teken dat je sounddrivers wel in orde zijn.) Ik zou als ik jou was gewoon maar even kijken voor winamp idd.

Of probeer het anders eens met windows media player?
Et leven is mooi
Dit bericht is 6 uur geleden of later geplaatst Geplaatst op 13-05-2005 2005m 16:46 (Posts: 25) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
hahahaa, zo dom ben ik ook weer niet hoor, het is al gemaakt, het moederbord onderdeel moest even geinstalleerd worden!
Bas // Webfear.nl //
Deze gebruiker is op dit moment offline Wim
Dit bericht is 6 uur geleden of later geplaatst Geplaatst op 08-12-2009 2009m 13:22 (Posts: 67) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Dat verhaal hoor ik inderdaad wel vaker. Op zeker moment zullen toch bepaalde moederbordonderdelen geďnstalleerd moeten worden. Daar rust echter in de samenleving toch nog steeds een taboe op.
Zo werd ik laatst scheef aangekeken toen ik op de kansel van de Domkerk het belang van de installatie van moederbordonderdelen declameerde, zeker in combinatie met het zielenheil dat hiermee te behalen valt.

Ik kon niet geheel opmaken of het minachting, ongeloof of desinteresse was - misschien wel een combinatie van alle factoren.

P.S. Ik neem wel enigszins aanstoot aan het wel erg materialistisch-nihilistische wereldbeeld van Simon. Zomaar met droge ogen beweren dat Windowsgeluiden uit de Boxjes komen is een aanslag op het filosofisch discours.

› Dit bericht is bewerkt op dinsdag 8 december om 13:23.
Deze gebruiker is op dit moment offline flashin
Dit bericht is 6 uur geleden of later geplaatst Geplaatst op 18-12-2009 2009m 11:07 (Posts: 1709) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Aspirant Lid

Rank
Reageren op een topic van 4 en een half jaar terug is wel een goed idee?

Wim mn vrind. Hou deze site inactief.

PrLutser..

Admin edit: Denk een beetje om je taal

› Dit bericht is bewerkt op vrijdag 18 december om 11:07.
Deze gebruiker is op dit moment offline Wim
Dit bericht is 6 uur geleden of later geplaatst Geplaatst op 13-01-2010 2010m 21:56 (Posts: 67) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Helaas heb ik door een MySQL-foutmelding veel te vroeg afscheid moeten nemen van mijn - uitstekend geformuleerde - repliek op je toch iets onvriendelijke reactie.

Je komt enigszins gefrustreerd over. Problemen thuis? Een paar vingers kwijtgeraakt twee weken geleden? Of ben je getergd door je geringe populariteit op GeenStijl, zodat je het jargon maar op een volkomen leeg forum bezigt?

Feit is dat we het met elkaar zullen moeten doen, jij en ik, als die-hard PHPExperience-connaisseurs tot in den dood. So let bygones be bygones, en laten we op een nieuwe lei beginnen. Op naar een duizendjarig PHPExperience.

Jij bent.

Sending love your way!

Nieuw topic
Reageren

› Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.

Leden
Welkom Gast!

Registreren
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Account activeren
Ledenlijst

Actieve topics
Topic 11/07 PHP spatie h...
Topic 25/05 website
Topic 07/05 Nieuw topic!
Poll 07/05 AANSTOTELIJK...