Hallo,
Ik heb nadat ik mijn pc heb geformatteerd geen geluid software meer. Voorheen had ik altijd sounmax, maar die is nu dus weg en kan dus geen muziek meer luisteren e.d Weet iemand waar ik geluid software kan downloaden ofzoiets waardoor m'n boxjes weer werken??
Bedankt alvast! Bas // Webfear.nl //
Inderdaad Windows geluiden komen ook gewoon uit je boxjes (dit is dus een teken dat je sounddrivers wel in orde zijn.) Ik zou als ik jou was gewoon maar even kijken voor winamp idd.
Of probeer het anders eens met windows media player?
Et leven is mooi
Dat verhaal hoor ik inderdaad wel vaker. Op zeker moment zullen toch bepaalde moederbordonderdelen geďnstalleerd moeten worden. Daar rust echter in de samenleving toch nog steeds een taboe op.
Zo werd ik laatst scheef aangekeken toen ik op de kansel van de Domkerk het belang van de installatie van moederbordonderdelen declameerde, zeker in combinatie met het zielenheil dat hiermee te behalen valt.
Ik kon niet geheel opmaken of het minachting, ongeloof of desinteresse was - misschien wel een combinatie van alle factoren.
P.S. Ik neem wel enigszins aanstoot aan het wel erg materialistisch-nihilistische wereldbeeld van Simon. Zomaar met droge ogen beweren dat Windowsgeluiden uit de Boxjes komen is een aanslag op het filosofisch discours.
› Dit bericht is bewerkt op dinsdag 8 december om 13:23.
Helaas heb ik door een MySQL-foutmelding veel te vroeg afscheid moeten nemen van mijn - uitstekend geformuleerde - repliek op je toch iets onvriendelijke reactie.
Je komt enigszins gefrustreerd over. Problemen thuis? Een paar vingers kwijtgeraakt twee weken geleden? Of ben je getergd door je geringe populariteit op GeenStijl, zodat je het jargon maar op een volkomen leeg forum bezigt?
Feit is dat we het met elkaar zullen moeten doen, jij en ik, als die-hard PHPExperience-connaisseurs tot in den dood. So let bygones be bygones, en laten we op een nieuwe lei beginnen. Op naar een duizendjarig PHPExperience.